3+1 praktikus online ügyintézési funkció
Online ügyfélszolgálatunkon biztosításával kapcsolatban mindig naprakész információkhoz juthat a nap 24 órájában. Most mutatunk 3+1 olyan kényelmi funkciót, melyek segítségével még könnyebben intézheti ügyeit.
Az online ügyfélszolgálat eléréséhez regisztráljon ezen az oldalon. Ha már rendelkezik regisztrációval, belépés után az ugyfelszolgalat.alfa.hu felületen azonnal intézkedhet. A nyitóoldalon megtekintheti szerződése típusát, azonosítóját, ellenőrizheti a díjrendezettséget, valamint innen indíthat bankkártyás díjfizetést is. A következő funkciókkal pedig még kényelmesebbé teheti az ügyintézést.
1. E-kapcsolat szolgáltatás
Ha szerződésére beállítja az e-kapcsolat szolgáltatást, biztosításával kapcsolatos fontos küldeményeket postai kézbesítés helyett e-kapcsolat fiókjába töltjük fel. Ez egy olyan kényelmi funkció, mely segítségével küldeményeit biztonságos tárhelyen, bármikor, bárhonnan elérheti. Ha küldemény érkezik e-kapcsolat fiókjába, értesítő e-mailt küldünk az Ön kapcsolattartási e-mail címére.
2. Írjon nekünk felület
A kapcsolatfelvétel mellett számos ügyet intézhet, például szerződésmódosítást igényelhet, felteheti a díjjal kapcsolatos kérdéseit, igazolást igényelhet és dokumentumokat küldhet számunkra.
3. Zöldkártya letöltése
A dokumentum nevét a színéről kapta, azonban a korábban még „zöld” kártya 2020. októbere óta már fekete-fehér színű. Ha utazásához zöldkártyára van szüksége, online ügyfélszolgálati fiókjában szerződésére kattintva, az Igazolások menüpontban azonnal letöltheti PDF-formátumban és már csak ki kell nyomtatnia.
+1 Gyakran ismételt kérdések
Ha biztosításával kapcsolatban kérdése merül fel, az online ügyfélszolgálatról könnyen és gyorsan juthat információkhoz. A gyakran ismételt kérdések részben összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő témákat, valamint konkrét ügyintézéshez kapcsolódó funkciók megtalálásában is segít a felület (pl. e-kapcsolat beállítása, küldemények megtekintése, személyes adatok módosítása, díj befizetése).