Blog
2021. július 29.20:55
Szezonális tippjeink: nyári kármegelőzési és vagyonvédelmi jó tanácsok
A kármegelőzés és vagyonvédelem fontossága
2021. július 9.08:04
Merre tovább? – Az életközepi válság és megoldási stratégiák
35-50 éves korára az emberek többsége már megválaszolta az élet sok nagy kérdését. Eldőlt, milyen pályát választ, sőt, túl van már egy-két évtizednyi munkatapasztalaton.
2021. június 25.07:00
A jövő munkahelye: távmunka, kevés fizikai jelenlét, kötetlen munkavégzés
A koronavírus-járvány alapjaiban változtatta meg számos szakma esetében a munkavégzést. Azok a munkavállalók, akik nincsenek az irodához kötve, mert feladatukat bárhonnan el tudják végezni online, első körben kerültek át home office-ba.
2021. június 4.13:42
Innováció és megújulás – Bombera Krisztina interjúja Bodor Péter értékesítési vezérigazgató-helyettessel
Bodor Péter értékesítési vezérigazgató-helyettes 2005 óta dolgozik az Aegon Magyarországnál, a magyar biztosítási piac legnagyobb hálózatát irányítja 16 éve.
2021. június 4.10:12
Sporttal a munkahelyi stressz ellen
Alig létezik ember, akit a munkahelyi stressz nem érint. Fáradtság, szorongás, a munkahelyi teljesítmény csökkenése – mind azt mutatják, valami nincs rendben.
2021. május 21.14:51
Ki a jobb? – Generációk együttműködése a munkahelyen
Baby boomer, X, Y vagy Z generációs munkavállaló – jelenleg négy generáció van jelen a munkaerőpiacon. Egy-egy új generáció belépése természetes folyamat, de konfliktust is generálhat a különböző életkorú, ezáltal más szemléletű kollégák között. Előny vagy hátrány a vegyes korú csapat?
2021. május 18.08:00
Digitális mellékhatások
Készítette: dr. Baracsi Katalin LL. M családjogi szakjogász, internetjogász, közösségi média tréner
2021. május 7.07:33
A 400 napos vezetőfejlesztő program
Készítette: Dr. Bokor Attila partner, szervezetfejlesztő tanácsadó, címzetes egyetemi docens
2021. május 6.07:23
Digitális szuperképességek: hogyan legyünk tudatos felhasználók az online térben?
Készítette: dr. Baracsi Katalin LL. M családjogi szakjogász, internetjogász, közösségi média tréner
2021. április 22.17:23
Velem is megtörténhet – A járvány miatt átalakuló ügyféligények
A járványhelyzet az emberek életét számtalan ponton érintette és érinti a mai napig. Kitörése óta élénkebb az érdeklődés a biztosítók ügyfélszolgálatain: az ügyfelek tudni szeretnék, érvényes-e biztosításuk járvány idejére is; vagy nehéz helyzetbe kerültek és díjcsökkentésről, szüneteltetésről vagy a biztosítás megszüntetéséről érdeklődnek.