Hirdetmény – Online ügyfélszolgálat és e-kapcsolat szolgáltatás Általános Szerződési Feltételek 2024. november 29. hatályú módosításáról
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy biztosítási küldeményeinek olvasásához e-kapcsolat szolgáltatásunkat használja.
Az Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. (továbbiakban Biztosító) tájékoztatja ügyfeleit, hogy az Online ügyfélszolgálat és e-kapcsolat szolgáltatás Általános Szerződési Feltételek 10.3 pontjában 2024. november 29. napjával változások lépnek hatályba amelyek az alábbiakban olvashatók.
Amennyiben az ügyfél biztosítási szerződéséhez e-kapcsolat szolgáltatást igényelt, az e-kapcsolat szolgáltatással kapcsolatban az alábbi módosítások kerülnek alkalmazásra.
Az Online ügyfélszolgálat és e-kapcsolat szolgáltatás Általános Szerződési Feltételek „10. AZ E-KAPCSOLATRA VONATKOZÓ SPECIÁLIS RENDELKEZÉSEK” fejezetének „10.3. A Felhasználó kötelezettségei” pontjának második feltétele a következők szerint módosult:
korábbi feltétel:
„A Felhasználó köteles a Biztosító küldeményeinek rendszeres ellenőrzésére, és azok megtekintésére az online ügyfélszolgálati fiókban”
módosított, 2024. november 29-től hatályos feltétel:
„A Felhasználó köteles a Biztosító küldeményeinek ellenőrzésére, és azok megtekintésére az online ügyfélszolgálati fiókban, mindazon esetekben, amikor a biztosító a Felhasználó által kapcsolattartásra megadott e-mail címére értesítést küld arról, hogy az online ügyfélszolgálati fiókjába új küldeménye érkezett.”
A teljes, módosításokkal egységes szerkezetbe foglalt Általános Szerződési Feltételek 2024. november 29-ét követően honlapunkon érhető el:
Online Ügyfélszolgálat és e-kapcsolat ÁSZF
Budapest, 2024. november 29.