Ismét az Aegon Magyarország az év pénzintézete
Kimagasló üzleti eredménye elismeréseként 2010 után idén ismét az Aegon Magyarországot választotta az év pénzintézetének a Figyelő TOP 200 gálájának szakmai zsűrije.
Az Év pénzintézete díj odaítélésekor a Magyarországon jelen lévő bankok és biztosítók teljesítményét az eredményességi mutatók, valamint az üzleti aktivitás (a mérlegfőösszegek, a hitelállomány, illetve a díjbevételek) alakulása alapján vizsgálta a szakmai zsűri. Az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. jó üzleti eredménnyel zárta a tavalyi évet, erősödött a díjbevételekben mért üzleti aktivitása, különösen a kötelező felelősségbiztosításokon kívüli nem életbiztosítások piacán. Az összes díjbevétel alapján az Aegon megőrizte 4. helyét, míg a folyamatos díjas életbiztosítások szegmensében a 2. legnagyobb szereplő maradt.
Az Aegon az egyetlen olyan nagy hazai biztosító, amely a biztosítói szektort megtépázó 2008-ban kezdődő pénzügyi válság előtti utolsó „boldog békeévhez” (2007) képest növekedést tud felmutatni 2013-ra. A siker kulcsát az Aegon Magyarország vezérigazgatója egyrészt a folyamatos kísérletezésben látja, és hogy a kudarc lehetősége sem riasztja el őket. „Megtanultuk, hogy a nagy sikerek ára a sok kicsi hiba. Nem tudhatjuk mindig előre, mi a nyerő megoldás, ezért sokat kell próbálkozni, és állandóan tanulni” – mondja erről Zatykó Péter. „A sikerekben azonban közrejátszik kollégáink tapasztalata és újítási képessége mellett az is, hogy az Aegon nem az ár- és jutalékversenyt tekinti elsődlegesnek, hanem a szolgáltatás magas színvonaláért folytatott küzdelmet.”
Az idei évben nem ez az első komoly szakmai elismerés, amelyben az Aegon Magyarország részesült. A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének konferenciáján a legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtó biztosítóknak járó díjak közül a lakossági vagyon és személybiztosítások kategóriákban is a legjobb biztosítónak választották az Aegont, valamint 3. helyezést ért el a vállalati vagyon és 4. helyezett lett gépjármű kategóriában. A Biztosítás.hu szavazásán Kárrendezés kategóriában lett az Év Biztosítója, míg az idén hatodszor megrendezett „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti versenyen biztosítási iparági különdíjban részesült az Aegon Magyarország.