Két kategóriában is megőrizte első helyét az AEGON a Call Center-ek hazai versenyében
Az „általános ügyfélkiszolgálás” és a „problémamegoldás” kategóriákban a tavalyi győztes AEGON Magyarország Zrt. megőrizte vezető helyét az idei Call Center Díj versenyben.
A II. Budapest Calling Nemzetközi Call Center Szakkiállításon, október 19-én ünnepélyes keretek között átadták a GfK Hungária Piackutató Intézet által alapított Call Center verseny díjait. A megmérettetés során közel 4500 hívással 200 000 kérdést dolgoztak fel a hazai, lakossági szolgáltatásokat nyújtó telefonos ügyfélszolgálatok teljesítményének összehasonlítására. A versenyben legjobbnak bizonyult cégek egy éven át viselik a „Kiváló Call Center” címet. Az AEGON Magyarország Zrt. két kategóriában is, az „általános ügyfélkiszolgálás és a „problémamegoldás” területén szerezte meg – holtversenyben – a legjobbnak járó kitüntetést – ezzel sikerült megőriznie tavalyi első helyezését.
Vereczki András, a biztosítótársaság vezérigazgató-helyettese a díjátadáson kiemelte: a kitüntetés azért is különösen értékes az AEGON számára, mert a társaság teljesítményéről közvetve maguk az ügyfelek mondtak véleményt. „Az elmúlt időszakban jelentős hangsúlyt fektettünk az ügyfélszolgálati munka felgyorsítására, hatékonyságának javítására. Az ügyfél-kommunikációban elsősorban az érthetőségre törekszünk, miközben az ügyfeleink igényeihez alkalmazkodó, kényelmes ügyintézési formákat kínálunk fel.” – tette hozzá a díj elnyerése kapcsán Vereczki András.
A Call Center Díj további fontos visszajelzésként is szolgált a társaságnak a fogyasztók által észlelt fejlődésükről, erősségeikről, amely támogatja a döntés-előkészítő folyamataikat.