„Kiváló Online Contact Center” elismerés az Aegon-nak
A GfK által alapított, és idén negyedszer kiosztott Kiváló Online Contact Center díjat az Aegon biztosító nyerte el.
A GfK Hungária 2010-ben indította útjára a Best of Call Centers díjért folyó versenyt, amelynek célja az volt, hogy a résztvevők visszajelzést kaphassanak saját szakmai színvonalukról és annak fejlődéséről. Emellett összemérhessék eredményeiket a versenytársak call centereivel és ezzel ösztönözzék egymást a jobb ügyfélkiszolgálásra.
Az idei verseny keretében a pénzügyi, biztosítói szféra ügyfélközpontjaiba befutó telefonos és online megkeresések eredményeit dolgozták fel a kutatóintézet szakemberei.
Az Aegon biztosító az “általános online ügyfélkiszolgálás” és az “online problémakezelés” területén is első helyezett lett, ezért “Kiváló Online Contact Center” díjat érdemelt ki, az ügyfélkiszolgálás területén.