AlfaGo: tartsa kézben biztosítási ügyeit!

Megjelent az Alfa Biztosító személyre szabott, ingyenes mobilapplikációja, az AlfaGo, melynek segítségével ügyfeleink mindig naprakész információkhoz juthatnak biztosításaikról, valamint ügyintézést, díjfizetést, kárbejelentést indíthatnak mobiltelefonjukról.

Az AlfaGo számos egyéb hasznos funkciót is kínál: biometrikus azonosítással (arcfelismeréssel vagy ujjlenyomattal) egyszerűen be lehet lépni az alkalmazásba. A belépést követően minden biztosítási szerződés egy helyen kezelhető és könnyedén ellenőrizhető például a szerződés díjrendezettsége is. Az applikációban különböző push értesítések beállítására is van lehetőség: esedékesség, küldemény érkezése, kárstátusz témákban.

Ezeken felül gyors segítséghez lehet jutni kár esetén: Otthoni Vészelhárítás kiegészítővel rendelkező ügyfeleink közvetlenül az applikációból hívhatnak szakembert a háztartásukban keletkezett károk elhárítása érdekében, és mi 24 órán belül küldjük a segítséget.

AlfaGo: tartsa kézben biztosítási ügyeit!

Töltse le Ön is az Alfa Biztosító személyre szabott, ingyenes mobilapplikációját, az AlfaGo-t, hogy mindig naprakész információi legyenek biztosításairól!

Az AlfaGo elérhető az App Store-ban és Google Play-en:

App Store Google Play


Tekintse meg videónkat és ismerje meg az AlfaGo applikáció hasznos funkcióit

Kiemelt funkciók:

Biometrikus azonosítás: ujjlenyomat vagy arcfelismerés segítségével bármikor könnyen, gyorsan és biztonságosan beléphet az alkalmazásba.

Díjrendezettség ellenőrzése: nem emlékszik, hogy befizette-e szerződése díját? Ellenőrizze az app-ban!

Díjfizetés: aktuális díjáról értesítést küldünk mobiltelefonjára, amelyet rögtön be is fizethet.

Kárügyintézés könnyedén: kárát bejelentheti az applikáció segítségével és részletes útmutatást kap a folyamat során.

Kárstátusz: felületünkön bejelentett lakás- vagy gépjármű káráról kaphat naprakész információkat.

Személyre szóló push értesítéseket állíthat be az alkalmazásban, így nem marad le a fontos információkról, pl. díjfizetés esedékessége, küldemény érkezése, kárstátusz.

Gombnyomásra a segítség! Otthoni Vészelhárítás kiegészítővel rendelkező ügyfeleink közvetlenül az applikációból is hívhatnak szakembert a háztartásban keletkezett kár elhárítására és mi 24 órán belül küldjük a segítséget.

További hasznos funkciók

Megtekintheti biztosítása/biztosításai részleteit (szerződésszám, módozat).

Küldemények: minden biztosítással kapcsolatos levele egy helyen elérhető, az e-kapcsolat menüpontban.

Zöldkártya, igazolások letöltése: az alkalmazásból igazolásokat tölthet le, például. zöldkártyát, igazolólapot, létezésigazolást.

Ügyintézés menüpont: felmerülő kérdéseire válaszokat kaphat, és azonnal intézkedhet biztosításával kapcsolatban.

Hogyan tud belépni az AlfaGo alkalmazásba?

Az applikáció használatához szükséges az Alfa online ügyfélszolgálati regisztráció. Ha még nem rendelkezik hozzáféréssel, az AlfaGo applikáció megnyitása után koppintson a Regisztrálok gombra, majd adja meg személyes ill. szerződése adatait. Ezt követően e-mailben aktiváló linket küldünk Önnek, amelyre ha kattint, máris hozzáférhet a szerződéseihez.

Ha már rendelkezik online ügyfélszolgálati hozzáféréssel, a bejelentkezéshez adja meg e-mail címét és jelszavát, melyet az Alfa online fiókjához használ.

Hogyan tudja beállítani a biometrikus azonosítást?

Az AlfaGo applikációba történő első sikeres bejelentkezést követően megjelenik a biometrikus azonosítás lehetősége. Ezzel a beállítással engedélyezheti, hogy legközelebb ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel lépjen be az alkalmazásba. A biometrikus azonosítás előnye, hogy bármikor könnyen, gyorsan és biztonságosan használhatja az applikációt.