Problémamegoldásban is nyert az AEGON a call centerek versenyén
Tegnap hirdették ki a telefonos ügyfélszolgálatok legszélesebb körű hazai felmérésének eredményét, mely alapján a biztosítók között az általános és a problémamegoldás kategóriában is az AEGON call centere szerezte meg az első helyet.
A Budapest Calling – nemzetközi call center szakkiállítás – második napján adták át a GfK Hungária Top 10 Call Center Versenyének díjait, mely a magyarországi telefonos ügyfélszolgálatok legszélesebb körű felmérésének eredménye. A versenyre számos bank, biztosító, telekommunikációs cég és közüzemi szolgáltató jelentkezett. A biztosítók mezőnyében idén az AEGON Magyarország szerezte meg az első helyet az általános kategóriában, és a problémamegoldás felmérése alapján is.
Vereczki András, az AEGON Magyarország szolgáltatási vezérigazgató-helyettese a díjátadást követően kiemelte: a biztosítók nagy kihívás elé kerültek az idén a rendkívüli időjárás okozta milliárdos káresetek miatt is. A piacvezető lakásbiztosító számára kiemelt feladat volt, hogy a társaság egymillió ügyfele professzionális kiszolgálást kapjon a legnehezebb körülmények között is. A díj a számunkra azt jelzi, hogy ez sikerült. Sok éves erőfeszítés jutalma ez az elismerés – fűzte hozzá a szakember.
A Budapest Calling nemzetközi call center szakkiállítás a magyar gazdaság egyik legdinamikusabban fejlődő területének legnagyobb hazai seregszemléje, mely november 24.-én zárult.