Hírek
2012. július 25. 11:32
Prémium üzletágat indít az AEGON
A prémium szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfélkör speciális igényeinek kielégítésére új üzletágat indít az AEGON Magyarország. Az AEGON Prémium Üzletágtól gyors növekedést vár a vállalat, specializálódott tanácsadói hálózatra, széles termékpalettára valamint a cégcsoport nemzetközi tapasztalatára és hátterére építve. Új értékesítési csatornát indít Prémium Üzletág néven az AEGON Magyarország – jelentették be mai sajtótájékoztatójukon a pénzügyi szolgáltató […]
2012. július 17. 10:16
Bő félezer bejelentés a hétvégi viharok nyomán
Július eleje óta közel 400 millió forintos káruk keletkezett a biztosító ügyfeleinek az időjárás miatt A hétvégi viharokkal kapcsolatban eddig 597 darab meteorológiai kárbejelentés érkezett az AEGON Magyarországhoz, a becsült kárérték 51,8 millió forint. Július eleje óta összesen közel 390 millió forintnyi kárról tettek bejelentést az ügyfelek. A hétvégi viharokkal kapcsolatban kedd reggelig 597 darab […]
2012. július 3. 10:04
Kevesebbet utaznának a magyar nyugdíjasok
Inkább a családra és a barátokra fordítanánk több időt idős korunkban Bár a magyarok is szívesen utaznának sokat nyugdíjas éveik alatt, ezt kevésbé tartják fontosnak, mint más európai országok polgárai – derül ki az AEGON megbízásából végzett, kilenc országot érintő, nemzetközi kutatásból. Emellett a magyarok a kivándorlásra is kevésbé nyitottak az átlagnál. A legtöbb európai […]
2012. június 28. 15:19
A több lábon állásra esküsznek a leendő nyugdíjasok
Bár a leendő nyugdíjasok nagy többsége több forrásra is támaszkodik időskori éveit illetően a vizsgált országokban, még mindig az állami nyugdíjbiztosítás előfordulási aránya a legmagasabb az egyes formák között – derül ki az AEGON megbízásából végzett, kilenc országot érintő, nemzetközi kutatásból. Az állami nyugdíjpillér szerepe Magyarországon az egyik legjelentősebb. Több forrásra is támaszkodni kíván a […]
2012. március 29. 16:53
Az AEGON Angyal nyerte a második díjat az ÉV alkalmazása versenyen
Parkol, tankol, segélyhívást indít az év egyik vezető mobil alkalmazása AEGON Angyal: a SMARTMOBIL konferencián az AEGON Biztosító autós alkalmazása nyerte a második díjat az ÉV alkalmazása versenyen Minden vezetés közben felmerülő fontosabb problémára azonnali megoldást nyújt a SMARTMOBIL konferencia az ÉV alkalmazása versenyének második helyezett applikációja, amelyet az AEGON Magyarország megbízásából a közelmúltban fejlesztettek […]
2012. március 23. 10:48
A 2012-es AEGON Művészeti Díj kitüntetettje:
Grecsó Krisztán Mellettem elférsz című regényéért A zsűri nevében Tarján Tamás irodalomtörténész rövid indoklása: Grecsó Krisztián könyve, a Mellettem elférsz (Magvető, 2011) a manapság igen kedvelt műfaj, a családregény kereteit, poétikáját újragondolva több nemzedék krónikáját lapozza fel, széles olvasóközönséget érintve meg. A kisközösségéből kiszakadt narrátor főhős és a viharsarki („telepi”) família idő- és erkölcs-szembesítő jelene, […]
2012. március 22. 17:05
AEGON Művészeti Díj 2012
Az AEGON Magyarország Zrt. az idén már hetedik alkalommal ismeri el a kiugró jelentőségű szépirodalmi művek alkotóit az AEGON Művészeti Díjjal, amelyet élő magyar író kaphat meg az előző évben újdonságként napvilágot látott, a szakmai zsűri döntése alapján választott művéért. Az AEGON Művészeti Díj eddigi elismertjei: 2006: Spiró György a Fogság című regényéért 2007: Rakovszky […]
2012. február 21. 15:53
Támogatja a Freskófalut az AEGON
Már huszonegy gigantikus kép fogadja Bódvalenke látogatóit Az AEGON Magyarország is támogatja a Bódvalenkén lévő tartó Freskófalu projektet, amely világszerte egyedülálló kezdeményezésnek számít. Támogatja az AEGON Magyarország a Bódvalenke – Freskófalu projektet, amely egy sajátos kísérlet annak bizonyítására, hogy a művészet gazdasági és közösségformáló tényezővé válhat. Célja kettős: globálisan olyan alkotásokat létrehozni, amelyekre minden roma […]
2011. december 15. 11:25
Karácsonyi ajándék nyolcszáz gyermek számára
Nyolcszáz cipősdoboz ajándékkal járulnak hozzá idén az AEGON Magyarország munkatársai az eredetileg a Baptista Szeretetszolgálat által indított, mára az ország egyik legismertebb és legsikeresebb jótékonysági gyűjtésévé vált „Cipősdoboz Akcióhoz”. A tavaly nagy sikerrel zárult cipősdoboz akciót az AEGON Magyarország ebben az évben is meghirdette munkatársai számára. A jótékonysági gyűjtést, ami mostanra országos méretűvé nőtte ki […]
2011. október 24. 10:35
Két kategóriában is megőrizte első helyét az AEGON a Call Center-ek hazai versenyében
Az „általános ügyfélkiszolgálás” és a „problémamegoldás” kategóriákban a tavalyi győztes AEGON Magyarország Zrt. megőrizte vezető helyét az idei Call Center Díj versenyben. A II. Budapest Calling Nemzetközi Call Center Szakkiállításon, október 19-én ünnepélyes keretek között átadták a GfK Hungária Piackutató Intézet által alapított Call Center verseny díjait. A megmérettetés során közel 4500 hívással 200 000 […]