Prémium üzletágat indít az AEGON
A prémium szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfélkör speciális igényeinek kielégítésére új üzletágat indít az AEGON Magyarország. Az AEGON Prémium Üzletágtól gyors növekedést vár a vállalat, specializálódott tanácsadói hálózatra, széles termékpalettára valamint a cégcsoport nemzetközi tapasztalatára és hátterére építve.
Új értékesítési csatornát indít Prémium Üzletág néven az AEGON Magyarország – jelentették be mai sajtótájékoztatójukon a pénzügyi szolgáltató vezetői. Az új üzletág az emelt szintű szolgáltatások iránt érdeklődő, magasabb jövedelmű ügyfelek specializált kiszolgálására jön létre, exkluzív befektetési és biztosítási termékek széles kínálatával.
„A mai gazdasági környezet első látásra nem kedvez egy új értékesítési csatorna elindításának. Ám úgy látjuk, hogy a magas színvonalú kiszolgálására a pénzügyileg kedvezőbb helyzetben lévő ügyfelek körében egyre nagyobb az igény” – mondta Havas Gábor, az AEGON Prémium Üzletágának vezetője. Mint kiemelte: a felső- és felső-középréteg láthatóan vagyonosodik Magyarországon, és ezzel párhuzamosan ma már más típusú kiszolgálást igényel, mint a szélesebb ügyfélkör.
Az AEGON több szempontból is megkerülhetetlen szereplő a hazai piacon: a cégcsoport működteti az ország egyik legnagyobb biztosítás közvetítői hálózatát, erős vidéki jelenléttel bír, és a piacon élenjáró a kis értékű életbiztosítások, valamint a lakossági vagyonbiztosítások terén. Ezzel együtt a nagy értékű befektetési és életbiztosítási termékek piacán még jelentős fejlődési lehetőséget lát a cégcsoport, ami indokolttá teszi a Prémium Üzletág elindítását.
Az új üzletág kialakításánál az AEGON számára komoly előnyt jelent, hogy széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkezik ezen a területen. A lengyelországi érdekeltség például mára 4,5 milliárd zloty – hozzávetőlegesen 310 milliárd forint – értékű vagyont kezel, Törökországban pedig a 2012 júniusáig tartó egy év alatt 37 százalékos növekedést produkált ez a terület. Nem elhanyagolható tény az sem, hogy az AEGON amerikai érdekeltsége, a Transamerica, a negyedik legnagyobb szereplő a universal life biztosítások piacán, az életjáradék-piacon pedig a tizedik pozíciót foglalja el.
Havas Gábor hangsúlyozta: az AEGON Prémium sok szempontból egyedi szolgáltatást jelent, hiszen az univerzális, „all-finance” tanácsadók helyett egy-egy területre szakosodott specialisták foglalkoznak az ügyfelekkel, a termékskála pedig 11 alapkezelő választékát foglalja magába. Emellett a kiszolgálás kiemelkedő minőségét jelzi, hogy a tanácsadók legalább havi szinten kapcsolatot tartanak az ügyfelekkel. A harminc választható eszközalap – mutatott rá Havas Gábor – a teljes befektetési spektrumot lefedi, és az ügyfelek megtalálják a kínálatban az abszolút hozamú alapokat éppúgy, mint a hozamgarantált megoldásokat. Emellett nagy hangsúlyt helyez az AEGON a kamatadó- és örökösödési illeték-mentes megoldásokra is.