Megéri az online ügyintézést választani!

6 1 0 9 8 7 6 5 4 3 2
7 1 0 9 8 7 6 5 4 3 2
7 4 3 2 1 0 9 8 7 6 5
6 2 1 0 9 8 7 6 5 4 3
2 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
5 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0

regisztrált ügyfél

1 1 0 9 8 7 6 5 4 3 2
4 1 0 9 8 7 6 5 4 3 2
5 1 0 9 8 7 6 5 4 3 2
0 4 3 2 1 0 9 8 7 6 5
0 2 1 0 9 8 7 6 5 4 3
4 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
6 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0

ügyintézés 2024-ben

1 1 0 9 8 7 6 5 4 3 2
9 1 0 9 8 7 6 5 4 3 2
1 4 3 2 1 0 9 8 7 6 5
1 2 1 0 9 8 7 6 5 4 3
4 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
4 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0

kárbejelentés 2024-ben

*A fenti adatok 2024.01.01 – 2024.09.30-ig tartó időszakra értendőek.


Szerződések adatai

Szerződésadatok

Díjfizetés

Díjfizetés

Kárrendezés

Kárbejelentés

Küldemények

Küldemények

Igazolások letöltése

Igazolások

Adatok módosítása

Adatmódosítás

Videónkból megismerheti a regisztráció lépéseit,
és a felület használatához adunk hasznos tanácsokat.

Hogyan tud regisztrálni?

A Regisztráció gombra kattintva kezdeti el a folyamatot, amelyhez szerződésazonosítójára lesz szükség. Ezt megtalálja biztosítási kötvényén, vagy korábbi postai/e-mailes küldeményeinken.
Ha több szerződése van, elég az egyikkel regisztrálnia, és fiókjában megjelenik minden további szerződés, amelynél Ön a szerződő.
A regisztrációs adatok megadása után megerősítő e-mailt küldünk Önnek, az abban szereplő linkre kattintva aktiválhatja fiókját. Az egész művelet 2 perc alatt elvégezhető.

Alfa Biztosító ügyfélszolgálat regisztráció

A regisztráció lépései:

  1. Válassza ki, hogy Magánszemélyként, Gazdálkodó szervezetként vagy Társasházként kötötte szerződését
  2. Adja meg a szerződésazonosítóját (több szerződés esetén bármelyik lehet), a szerződő születési dátumát és anyja születési nevét
  3. Adja meg az email címét, amellyel a fiókját regisztrálni szeretné
  4. Adja meg a használni kívánt felhasználónevet (lehet az e-mail címe is) és jelszót
  5. Pipálja be, hogy elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket
  6. Az Önnek küldött megerősítő emailt nyissa meg, és a benne található linkre kattintva aktiválja fiókját

Alfa Biztosító online ügyfélszolgálat regisztráció lépései

Alfa Biztosító online ügyfélszolgálat regisztráció lépései

Hogyan működik az online ügyfélszolgálat?

A szolgáltatást részletesen bemutatjuk az erről szóló videónkban.

Alfa Biztosító ügyfélszolgálat funkciók - nyitóoldal

A nyitóoldalon
a belépés után látja szerződése legfontosabb adatait, típusát, azonosítóját és díjrendezettségét, valamint innen indíthat bankkártyás díjfizetést.

Alfa Biztosító ügyfélszolgálat funkciók - szerződés

A szerződésre kattintva
megtekintheti a szerződésével kapcsolatos részleteket, módosíthatja díjfizetési módját és gyakoriságát, igazolásokat tölthet le, kárbejelentést indíthat.

Alfa Biztosító ügyfélszolgálat funkciók - adataim

Az Adataim menüpontban
a jobb felső sarokban ellenőrizheti és módosíthatja személyes adatait (e-mail, telefonszám, lakcím, levelezési cím). Itt éri el a jelszócsere lehetőségét is.

Alfa Biztosító ügyfélszolgálat funkciók - bal oldali menü

A bal oldali menüben
megnézheti elektronikus leveleit, e-kapcsolat szolgáltatást igényelhet, az Írjon nekünk! menüpontban a kapcsolatfelvétel mellett számos ügyet intézhet.

Ügyfeleink mondták:

Az oldal jól áttekinthető, gyorsan elintézhető minden: díjfizetés, fedezetigazolás, zöldkártya-igénylés. Tetszik.

Jól átlátható felület, egyszerű ügyintézés, rugalmas gyors, érthető kárbejelentés és feldolgozás.

Felhasználóbarát honlap, egyértelmű navigáció – ha mégsem, a popup ablakok azonnal és egyértelműen segítenek

A 40 év alatt még soha nem volt problémám Önökkel, az online ügyintézés bevezetésével pedig könnyebbé tették az ügyintézést.

10-ből 10 pontot adok, mert ennél egyszerűbb és gyorsabb ügyintézést nem tudok elképzelni.

Mindig mindent egyszerűen el tudok intézni úgy, hogy soha nem voltam egyetlen Alfa irodában sem.