Az Aegon felkészült az árvíz okozta károk gyors enyhítésére
Az Aegon, Magyarország vezető lakásbiztosítója megemelt kárszakértői létszámmal, meghosszabbított telefonos ügyfélszolgálati idővel felkészülten néz szembe az elkövetkező napok eseményeivel. A biztosító felajánlott a védekezésben résztvevő szervezeteknek 100 ezer darab homokzsákot, valamint önkénteseket toboroz munkavállalói közül.
A Duna magyarországi szakaszát a következő napokban elérő áradás ismét szükségessé teszi a védekezést a lakosság részéről is, ám a biztosítótól is fokozott készültséget igényel – hívják fel a figyelmet az AEGON biztosító szakemberei.
Az AEGON Magyarország felkészült az esetlegesen bekövetkezett károk minél gyorsabb rendezésére. Ennek érdekében a következő időszakra megtöbbszörözte kárszakértői létszámát, akik szükség esetén teljes létszámban mozgósíthatók. Kárrendezésre természetesen az ár elvonulása után kerülhet sor.
Kárbejelentéseket az interneten 0-24 órában várják a hét minden napján. A telefonos ügyfélszolgálat – szükség szerint – meghosszabbított munkaidőben várja a bejelentéseket. A munkaidő után üzenetrögzítő áll az ügyfelek rendelkezésére, és 24 órán belül mindenkit visszahívnak a biztosító szakemberei. Természetesen az ügyfélszolgálati irodákban is lehetőség van a kárbejelentésre.
„Az AEGON biztosító mindent elkövet, hogy ebben a kiemelten nehéz helyzetben is a megszokott gyors kárrendezési időt és magas színvonalú szolgáltatást nyújtsa” – mondta Vereczki András, az AEGON Magyarország vezérigazgató-helyettese. „Ugyanakkor úgy gondoljuk, hogy a vezető lakásbiztosítónak most többet kell nyújtania a kárrendezésnél. Éppen ezért egyeztettünk az árvízi védekezésben résztvevő szervezetetekkel és felajánlottunk 100 ezer darab homokzsákot, amelyet szükség esetén használni is fognak.”
A biztosító további intézkedésként önkénteseket is toboroz, akik részt vesznek az árvízi védekezésben. Ügyfeleit pedig folyamatosan tájékoztatja az árvízi károk megelőzésének és a felmerülő károk enyhítésének lehetőségeiről.