Felelősnek kell lenni a kötelező biztosításoknál
Az elektronikus szolgáltatások fejlesztése, a praktikus mobiltelefonos alkalmazások megjelenése az igazi újdonságai a 2012-es kötelező kampánynak– mondja Szombat Tamás, az Aegon Magyarország Zrt. nem-életbiztosításokért felelős vezérigazgató-helyettese
Mi az újdonsága a 2012-es kötelező biztosításoknak?
A jövő évi biztosítási díjkalkulációknál már nem lehet csak és kizárólag az árak alapján dönteni. Egyre több olyan kiegészítő termék jelent meg ugyanis a piacon, amely ugyan nem szerepel a biztosítási alkuszok csak az árat figyelembe vevő kalkulációiban, de mégis valódi értéket jelent az ügyfeleknek. Például kiegészítő biztosításként kínált assistance szolgáltatásunk igénybevételével a műszaki hibás, például a lemerült akku miatt menetképtelenné vált kocsi javítását lehet megoldani. De nem igazán jeleníthető meg az árban az sem, hogy minden ügyfelünk ingyenesen letöltheti okostelefonjára az AEGON-Angyal elnevezésű alkalmazást. Ez az exkluzív applikáció segít elkerülni a dugókat, kereshetünk olcsó parkolóházat, eligazít az autó műszerfal ikonjainak rengetegében, és akkor is hívhatunk vele segítséget a helyszínre, ha azt se tudjuk, hol vagyunk. A pár héten belül megjelenő továbbfejlesztett változat segítségével megnézhetjük, a közelben hol van olcsó benzinkút, és mennyibe kerül az üzemanyag, valamint kifizethetjük vele az utcai parkolást. Letöltés: alfa.hu/aegonangyal
A mobilszolgáltatásoké a jövő?
Fogalmazzunk úgy, hogy az elektronikus szolgáltatásoké. Az innovációkban az AEGON mindig élen járt, több társaság másolta az általunk korábban bevezetett újdonságokat. Mi alkalmaztuk a partner kedvezményt először, amelyet a lakásbiztosítással vagy casco-val rendelkező, vagy ilyen biztosítást megkötő ügyfeleinknek ma is adunk a kötelező díjából. Több társaságnál látok most már hasonló megoldást. Nem csodálkoznék, ha idővel a mobiltelefonos applikációkban is követnének minket. Azt hiszem, az is újdonság lesz a piacon, ahogyan az elektronikus csatornákat kezeli az AEGON. Most is jelentős kedvezményt adunk azoknak, akik vállalják az elektronikus ügyintézést, regisztrálnak az erre szolgáló felületen és megadják mobiltelefonszámukat valamint e-mail címüket. Ám a jövőben az ePosta nem csak kedvezményt jelnet majd ügyfeleinknek, hanem kényelmi szolgáltatásokat is.
Azért az árak mégiscsak érdekesek.
Az AEGON továbbra is rutinosabb, balesetmentes vezetőknek, a vidéki városokban élőknek kínál különösen előnyös díjfeltételeket – és természetesen meglévő ügyfeleinek. De nem szállunk be a hírnevünket és a szolgáltatási színvonalunkat rontó árháborúba. Az AEGON neve minőségi szolgáltatást jelent a piacon – vagyis azt, hogy időben, pontosan fizetünk, gyorsan rendezzük a kárt. Ez független attól, hogy valaki az ügyfelünk-e vagy sem – hiszen lehet, hogy épp a gyors és könnyű ügyintézés miatt választ majd minket, ha például casco-t vagy lakásbiztosítást szeretne kötni.