Különdíjas az Aegon autós mobilalkalmazása
Aegon Angyal PRO: az „Év Honlapja 2012” díj Mobil marketing alkalmazások kategóriájában az Aegon Biztosító autós alkalmazásának továbbfejlesztett verziója nyerte a különdíjat
Minden vezetés közben felmerülő fontosabb problémára azonnali megoldást nyújt az Év Honlapja 2012 díj mobil marketing alkalmazások kategóriájának különdíjas applikációja. Az alkalmazást közel 10 ezer ügyfél alkalmazza az iOS és az Android platformokon.
Az Aegon Angyal PRO több ponton nyújt fontos információt és azonnali segítséget az autósoknak, legyen szó a parkolásról, az éppen aktuális forgalmi helyzetről és a dugókról, az autó műszaki állapotáról vagy akár a tankolásról. Az ingyenes alkalmazás négy menüpontot tartalmaz: a segítségnyújtás segít eligazodni a műszerfal ikonjai között, egy beépített assistance szolgáltatáson keresztül pedig bármikor segítséget kérhet az autós, ha lerobbant vagy balesetet szenvedett. A dugófigyelő menüpont azt mutatja meg, hogy mekkora forgalom várható a város különböző pontjain, a parkolás menüpont alatt pedig megtalálható az összes közelben lévő parkolóház, azok díjaival együtt, emellett az utcai automatákon keresztüli parkolásindítás is néhány kattintással elérhetővé válik. Végül a tankolás modul azt mutatja meg, hol van a legközelebbi töltőállomás és ott mennyibe kerülnek a különböző üzemanyagok. Ezen belül az autós szűrhet töltőállomás típusra, üzemanyag fajtára, a legolcsóbbra, a legközelebbire, illetve ezek kombinációjára is.
Az Aegon Angyal PRO-t – amely az első segélyhívásra alkalmas, assistance szolgáltatást is nyújtó magyar autós applikáció – az Aegon Magyarország megbízásából az Extreme Net tervezte meg és fejlesztette le, amely integrált kommunikációs szolgáltatásai keretében a legelterjedtebb platformokra (iPhone, iPad, Android) fejleszt mobil alkalmazásokat.
Az Aegon Magyarország kgfb stratégiájában ügyfelei teljes körű, minőségi kiszolgálására helyezte a hangsúlyt és olyan szolgáltatási csomagot kínál a kötelező biztosítás mellé, amely a maga nemében egyedülállónak számít a piacon. „Nem szabad elfelejteni, hogy még mindig többségben vannak azok a járműtulajdonosok, akik számára nem csak és kizárólag az ár a döntő szempont, így nem váltanak minden évben társaságot. De az utóbbi években már a biztosítót váltó mintegy másfélmillió ügyfél sem mindig a legolcsóbb ajánlatot választotta, hanem figyelembe vette az ügyfélkiszolgálás minőségét, vagy éppen az elérhető többletszolgáltatásokat is a szerződéskötésnél” – hangsúlyozta Szombat Tamás, az Aegon Magyarország nem-életbiztosításokért felelős vezérigazgató-helyettese. A biztosító ügyfelei a közlekedésüket segítő Aegon Angyal PRO mobil alkalmazást az elsők között kapták meg.