Sajtóközlemények
2011. június 7.09:39
Százmilliós nagyságrendű kárt okozott a vihar
A hét első napjaiban több mint ezer bejelentés érkezett az AEGON Biztosítóhoz A hét eleji viharok nyomán eddig több mint ezer kárbejelentés érkezett az AEGON Biztosítóhoz. A társaság várakozásai szerint az elmúlt napok viharai nyomán összesen 2500 kárbejelentés várható, a kifizetések értéke pedig meghaladhatja a 100 millió forintot. Az elmúlt napok viharai nyomán csütörtök reggelig […]
2011. április 8.11:04
A 2011-es AEGON Művészeti Díj kitüntetettje Esterházy Péter
ESTERHÁZY PÉTER ESTI című könyvéért Rövid indoklás a hétfős szakmai zsűri nevében: Esterházy Péter Esti című könyve a 2010-es év legizgalmasabb irodalmi vállalkozása. Kosztolányi Dezső Esti Kornél-szövegeire rájátszva, azt kifordítva, átértelmezve, nagy írói szeretettel továbbírva beszél egy mai, Kosztolányinál nem kevésbé játékos és elegáns író a saját mesterségéről, az öregedésről, a halálról és a mai […]
2011. március 28.09:22
Növekszik a katasztrófák kockázata
A biztosítókra és az államra is feladatot ró a természeti csapások kezelése A világon, és ezen belül Magyarországon is drámaian nőtt a természeti csapások okozta kár az elmúlt harminc évben. A növekvő katasztrófakockázatra a biztosítóknak is reagálnia kell, de esetenként az állam szerepvállalása is elkerülhetetlen. Alapprobléma ugyanakkor, hogy a növekvő veszélyek ellenére sem javul a […]
2011. február 23.11:56
A földrengés egyenlege
465 millió forint, ennyi a kára csak az AEGON ügyfeleinek, s ezt egy néhány másodperces földrengés okozta. A hét végén végeznek a biztosítós szakemberek a kárszemlékkel. A hét végéig várhatóan lezárják a földrengéssel kapcsolatos kárbejelentések szemléjét a lakáspiac-vezető AEGON biztosítónál. Eddig mintegy 3000 kárt rendeztek, ami a bejelentések 80 százaléka. Az átlagos károk nagyságrendje ugyan […]
2011. február 8.11:06
Láss csodát! – AEGON-matiné a Szépművészetiben
Új sorozat a Szépművészeti Múzeumban: 2011. február 19-én 11-től 12-ig: Bíró Kriszta – színésznő, író Bujtor Balázs – zenész (hegedű) Fekete-Kovács Kornél – zenész (trombita, szárnykürt) Látogasson el a http://lasscsodat.aegon.hu/ honlapunkra is, ahol még részletesebben megismerkedhet a Láss csodát! – AEGON matinéval! Láss csodát Bíró Krisztával, Bujtor Balázzsal és Fekete-Kovács Kornéllal! Farsangról, mulatságról, a színház […]
2011. január 31.12:39
Több ezer épületet rongálhatott meg a földrengés
Hétfő reggel óta folyamatos a kárbejelentés a piacvezető lakásbiztosítónál, az AEGON Magyarországnál. A társaság becslése szerint 2-3 ezer épületben keletkezhetett kár az Oroszlány környékén történt, a Richter-skála szerinti 4,7-es erősségű földrengés következtében. Az AEGON átcsoportosítja kárszakértőit a komáromi térségbe. Hétfő reggeltől folyamatosan érkeznek a kárbejelentések az AEGON Magyarországhoz a 2011. január 29-én 18 óra 41 […]
2011. január 18.17:26
Az ünnepek idején nő a balesetek száma
Télen a hó, az ónos eső és a jég miatt olyan balesetek is előfordulnak, amelyek az év többi részében jóval ritkábban történnek meg. A legszembetűnőbbek a csúszós utak miatt bekövetkező közlekedési balesetek, de sok gyalogos esik el a jeges járdákon, s a tetőről lezuhanó hótömbök, jégcsapok is komoly károkat okozhatnak. „Kevesen vannak tisztában azzal, hogy […]
2010. december 10.17:42
Kiöntött a Balaton, megdőlt a szélrekord
Újabb viharkárok a viharok évében A rekord erősségű szél újabb, több százmillió forintos kárt okozott tegnap, főként a Dunántúlon. A széllökések nyomán a Balaton több vízparti házat öntött el. A piacvezető lakásbiztosító, az AEGON Magyarország becslése szerint 5-6 ezer épületben keletkezhetett kár az idén immár sokadig ítéletidőben. A csütörtöki rendkívüli erősségű vihar ismét komoly károkat […]
2010. november 26.12:38
Problémamegoldásban is nyert az AEGON a call centerek versenyén
Tegnap hirdették ki a telefonos ügyfélszolgálatok legszélesebb körű hazai felmérésének eredményét, mely alapján a biztosítók között az általános és a problémamegoldás kategóriában is az AEGON call centere szerezte meg az első helyet. A Budapest Calling – nemzetközi call center szakkiállítás – második napján adták át a GfK Hungária Top 10 Call Center Versenyének díjait, mely […]
2010. november 11.17:01
“Viharnyomás” alatt is kiválóra vizsgázott az AEGON Magyarország ügyfélszolgálata
A Figyelő Top200 gálán elnyert, az Év pénzintézete cím után újabb elismerő oklevelet vehetett át az AEGON Magyarország: a „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” versenyben. Mint azt Vereczki András, a szolgáltatásokért felelős vezérigazgató helyettes kiemelte: a szakmai közvélemény elismerése után ez az eredmény azért rendkívül fontos, mert azok mondtak véleményt az AEGON-ról, akik igénybe veszik a szolgáltatásokat, […]