Biztosítási küldeményei azonnal, online!

Válassza az e-kapcsolatot a gyorsabb, kényelmesebb és környezetbarát ügyintézésért!
Egyszerűbb hozzáférés dokumentumaihoz, bárhol, bármikor.

Hogyan aktiválhatom?Mi az e-kapcsolat?

e-kapcsolat logó

Mi az e-kapcsolat?

Az e-kapcsolat szolgáltatás lehetővé teszi, hogy biztosításával kapcsolatos küldeményeit egy helyen, az online ügyfélszolgálati fiókjában tekintse meg.

A hagyományos postai levelezés helyett modern, digitális megoldást kínálunk.

Kiknek ajánljuk?

Az e-kapcsolat minden ügyfelünk számára elérhető:

  • csekkes díjfizetésű ügyfelek számára is ideális: továbbra is postai úton kapja meg a csekkjeit, de minden egyéb dokumentumot az online fiókjában érhet el
  • környezettudatos ügyfeleknek, akik szívesen csökkentik papírfelhasználásukat

Ideális választás azoknak, akik értékelik a kényelmes, modern és környezetbarát ügyintézési lehetőségeket.

Az e-kapcsolat előnyei

Kényelmes

Kényelmes

E-kapcsolat küldeményei mindig kéznél vannak, elérhetőek mobiltelefonján vagy számítógépén keresztül:

Gyors

Gyors

  • dokumentumai azonnal elérhetőek online ügyfélszolgálati fiókjában, amint elkészülnek
  • e-mail értesítést küldünk Önnek, amikor új e-kapcsolat küldeménye érkezik. Az ebben az e-mail-ben található linkre kattintva gyorsan eléri küldeményeit.
  • nincs többé postai várakozás

Biztonságos

Biztonságos

  • rendszerünk fejlett adatbiztonsági megoldásokat alkalmaz, hogy adatai védettek legyenek

Környezetbarát

Környezetbarát

  • kevesebb papír
  • kevesebb szállítási károsanyag-kibocsátás
  • fenntarthatóbb jövő

Hogyan aktiválhatja az e-kapcsolatot?

  1. Lépjen be az online ügyfélszolgálati fiókjába az AlfaGo appban vagy az ugyfelszolgalat.alfa.hu oldalon. Amennyiben még nem rendelkezik fiókkal, néhány perc alatt regisztrálhat.
  2. Válassza az „e-kapcsolat” menüpontot.
  3. Kapcsolja be az e-kapcsolatot szerződésére. Tipp: ha több szerződéssel rendelkezik, állítsa be mindegyikre az e-kapcsolat lehetőséget.

Ezt követően biztosítási dokumentumait online olvashatja.

Hogyan aktiválhatja az e-kapcsolatot?

További segítségre van szüksége?
Videónk bemutatja az online ügyfélszolgálat működését, köztük a regisztrációt és az e-kapcsolat beállítását:

BelépekRegisztrálok

Tegyünk közösen a fenntarthatóbb jövőért!

2024-ben az e-kapcsolat szolgáltatás beállításával ügyfeleink hozzávetőlegesen

29.976 kg

papírt takarítottak meg.

Minden e-kapcsolat beállítás számít! Azáltal, hogy az online ügyintézést választja, Ön aktívan hozzájárul a papírfelhasználás csökkentéséhez. Együtt tehetünk azért, hogy megóvjuk erdeinket és csökkentsük a hulladéktermelést. Minden lépés számít a fenntarthatóságért!

Erdőmentők logó

Digitális ügyintézési megoldásaink mellett kollégáinkkal mi is aktívan hozzájárulhattunk a zöldebb jövőhöz: 2025. január végén az Erdőmentők Alapítvány segítségével közel 1000 facsemetét ültettünk el Ócsán. Nézze meg az ültetésről készült videót:

Gyakran Ismételt Kérdések

Lakás-, élet- és gépjárműbiztosításokra egyaránt igénybe vehető a szolgáltatásunk.

A levélben szereplő linkre kattintva lépjen be online ügyfélszolgálati fiókjába és tekintse meg küldeményét.

Abban az esetben, ha e-kapcsolat küldeményéről e-mailben nem tudjuk tájékoztatni, SMS-t küldünk.
 
Az elektronikus értesítés sikertelenségének több oka is lehet:
 

  • Téves e-mail cím szerepel a nyilvántartásunkban

Kérjük, ezt online ügyfélszolgálati fiókában, a jobb felső sarokban lévő Személyes adataim menüpontra kattintva ellenőrizze és pontosítsa. E-mail címének módosítási igényét Írjon nekünk! oldalunkon is jelezheti.

  • Megtelt az e-mail fiókja

Lépjen be a levelezéshez használt fiókjába és amennyiben az megtelt, szabadítson fel tárhelyet az új küldemények fogadásához. (Ezt megteheti archiválással vagy korábbi, már nem lényeges levelek törlésével is.)

  • E-mail címénél átirányítás van érvényben

Ebben az esetben előfordulhat, hogy elektronikus értesítésünk megérkezett Önhöz, így kérjük, SMS értesítésünket tekintse tárgytalannak. Ha e-mail szolgáltatója a citromail, a vipmail, az indamail vagy a freemail, javasoljuk, hogy másik levelezőrendszert használjon, hogy később is megkapja a biztosításával kapcsolatos fontos értesítéseket.
Ha elfelejtette online ügyfélszolgálati fiókja jelszavát, ide kattintva kérhet új jelszót, melyet a regisztrációs e-mail címére továbbítunk.

Tegyen egy lépést a fenntarthatóbb ügyintézés felé, válassza az e-kapcsolatot még ma!

Tegyen egy lépést a fenntarthatóbb ügyintézés felé, válassza az e-kapcsolatot még ma!

e-kapcsolatra váltok

Amikor e-kapcsolatra vált, fontos, hogy olyan e-mail címet adjon meg, amit rendszeresen figyel, mert mindig e-mailben jelezzük, ha küldeménye érkezett. A szolgáltatás az igénylést követő munkanaptól lép érvénybe. Az Általános Szerződési Feltételeket itt olvashatja.