Ügyintézés
2010. július 7.12:57
Budapesti központi ügyfélszolgálat
Ön várakozás nélkül intézheti ügyeit, ha előzetesen időpontot foglal honlapunkon. Online időpontfoglaláshoz kérjük, kattintson ide Tudta Ön, hogy online ügyfélszolgálatunk használatával akár otthonról is intézheti biztosítással kapcsolatos ügyeit? Ha még nem regisztrált ingyenes szolgáltatásunkra, most egyszerűen megteheti: ugyfelszolgalat.alfa.hu Ügyfélszolgálati irodánk nyitvatartása Nyitvatartás hétfő, kedd, szerda csütörtök péntek Budapest, Üllői út 1. (bejárat a Ráday […]
2010. március 19.11:45
Panaszkezelési szabályzat
ALFA Ügyfélforgalom számára nyitva álló helyiségeiben és a Biztosító honlapján elhelyezett Panaszkezelési szabályzat I. A panasz bejelentésének módjai 1. Szóbeli panasz a) személyesen: – valamennyi, az ügyfelek számára nyitva álló helyiségben (Központi Ügyfélszolgálati Iroda, Értékesítési pontok), azok nyitvatartási idejében. Az irodák címe, és nyitvatartási ideje a https://alfa.hu/ugyintezes/ertekesitesi-pontok-ugyfelszolgalati-iroda.html weboldalon található. b) telefonon: – 06-1-477-4800: csütörtökön 8:00 és 20:00 […]
2009. szeptember 27.22:48
Telefonos Ügyfélszolgálat menütérkép
Javasoljuk, mielőtt telefonál, nézze meg, hogy az egyes menüpontok kiválasztásával milyen szolgáltatásokat tud igénybe venni. 1. Kárbejelentés, kárügyintézés munkatársunk segítségével 1. Lakás kárügyintézés 1. Érdeklődés folyamatban lévő kárügyről 2. Új kárbejelentés 2. Gépjármű kárügyintézés 3. Élet-, balesetbiztosítási szolgáltatások ügyintézése 4. Útlemondás biztosítás kárbejelentés 5. Otthoni vészelhárítás és Lakásdoktor Assistance szolgáltatás kapcsolása 6. Gépjármű Assistance szolgáltatással […]
2009. szeptember 9.23:28
Kérjük, hogy káresemény bekövetkezése után először biztosítójához, az Alfához forduljon!
Személyes ügyfélszolgálataink Online gépjármű kárbejelentés Kizárólag minőségi munkát végző és megbízható javítópartnereket ajánlunk, akik megfeleltek az Alfa minőségtesztjén. Kedvezményeket, többletszolgáltatásokat kap a javítószerviztől. Ügyintézés, javítás, kárrendezés egy helyen. Javítási garancia a javítószerviz részéről. A helyreállítás költségét – meghatalmazása alapján – mi rendezzük a javítópartner felé. A szervizben az Önnel egyeztetett időpontban fogadják. A szervizben […]
2009. szeptember 6.23:27
Elérhetőségeink
Szerződéséhez kapcsolódó kérdéseivel, észrevételeivel keresse fel ügyfélszolgálati irodáinkat, vagy hívja Telefonos Ügyfélszolgálatunkat. Felkészült és udvarias munkatársaink a kárbejelentésben és új biztosítás megkötésében is készséggel segítenek Önnek. Online kárbejelentés Budapesti központi ügyfélszolgálat Értékesítési pontjaink listája Kollégáink a következő nyitvatartás szerint fogadják hívását: hétfő, kedd, szerda: 8:00-16:00 csütörtök: 8:00-20:00 péntek: 8:00-16:00 Tájékoztatjuk, hogy a törvényi előírások szerint […]
2009. szeptember 6.23:08
Élet-, nyugdíj-, baleset- és egészségbiztosítási szolgáltatási igények
Ebben a menüpontban az élet-, nyugdíj-, baleset-, egészségbiztosítási igények bejelentéséhez adunk segítséget. Lakásbiztosításhoz kötött személybiztosítási kiegészítőkre (élet, baleset, betegség) vonatkozó szolgáltatási igényét is itt tudja bejelenteni. Szolgáltatási igényét bejelentheti: elektronikus úton, személyesen a biztosító bármely ügyfélszolgálatán, postai úton. Elektronikus úton bejelenthető szolgáltatási igények csonttörés, keresőképtelenség, táppénz, baleseti eredetű keresőképtelenség, baleseti eredetű táppénz, kórházi ápolás, […]
2009. szeptember 6.23:07
Gépjármű-biztosítási kárbejelentés
Amennyiben károsultként kíván kárbejelentést tenni, azt elsődlegesen a balesetet okozó gépjármű felelősségbiztosítójánál teheti meg. Amennyiben a károkozónak nincs felelősségbiztosítása, a károsult gépjármű CASCO biztosítására jelentheti be a kártérítési igényt. Ha a károsult nem rendelkezik a kár időpontjában érvényes CASCO szerződéssel, úgy a Mabisz Elkülönített Szervezeti Egység (1381 Budapest 62., Pf. 1297 e-mail: kar@mabisz.hu ) részére […]