Gyakran ismételt kérdések - e-kapcsolat

Mi az e-kapcsolat?

A szolgáltatás lényege, hogy postai kézbesítés helyett online küldjük a biztosításával kapcsolatos küldeményeket. Ha e-kapcsolatra vált, fontos, hogy olyan e-mail címet adjon meg, amit rendszeresen figyel, mert mindig e-mailben jelezzük, ha küldeménye érkezett. A szolgáltatás az igénylést követő munkanaptól lép érvénybe. Az Általános Szerződési Feltételeket itt olvashatja.

 

Milyen szerződésekre igényelhetem?

Lakás-, élet- és gépjárműbiztosításokra egyaránt igénybe vehető a szolgáltatásunk.

 

Hogyan igényelhetem?

Legegyszerűbben online ügyfélszolgálati fiókjában. Ha még nem rendelkezik fiókkal, regisztráljon most!

A felület működéséhez és az e-kapcsolat szolgáltatás beállításához segítséget nyújt az alábbi videónk:

 

További információért, kérjük, látogasson el az alfa.hu/ugyintezes/ekapcsolat.html oldalunkra.

A levélben szereplő linkre kattintva lépjen be online ügyfélszolgálati fiókjába és tekintse meg küldeményét.

Abban az esetben, ha e-kapcsolat küldeményéről e-mailben nem tudjuk tájékoztatni, SMS-t küldünk.

Az elektronikus értesítés sikertelenségének több oka is lehet:

  • Téves e-mail cím szerepel a nyilvántartásunkban
    • Kérjük, ezt online ügyfélszolgálati fiókában, a jobb felső sarokban lévő Személyes adataim menüpontra kattintva ellenőrizze és pontosítsa. E-mail címének módosítási igényét Írjon nekünk! oldalunkon is jelezheti.
  • Megtelt az e-mail fiókja
    • Lépjen be a levelezéshez használt fiókjába és amennyiben az megtelt, szabadítson fel tárhelyet az új küldemények fogadásához. (Ezt megteheti archiválással vagy korábbi, már nem lényeges levelek törlésével is.)
  • E-mail címénél átirányítás van érvényben
    • Ebben az esetben előfordulhat, hogy elektronikus értesítésünk megérkezett Önhöz, így kérjük, SMS értesítésünket tekintse tárgytalannak. Ha e-mail szolgáltatója a citromail, a vipmail, az indamail vagy a freemail, javasoljuk, hogy másik levelezőrendszert használjon, hogy később is megkapja a biztosításával kapcsolatos fontos értesítéseket.

Ha elfelejtette online ügyfélszolgálati fiókja jelszavát, ide kattintva kérhet új jelszót, melyet a regisztrációs e-mail címére továbbítunk.

Fontos!
Az e-mail címének ellenőrzése után feltétlenül tekintse meg biztosítása küldeményét online ügyfélszolgálati fiókjában, a bal oldali menüsorban található Személyes fiókom/Küldeményeim menüpont alatt!