A szolgáltatás lényege, hogy postai kézbesítés helyett online küldjük a biztosításával kapcsolatos küldeményeket. Ha e-kapcsolatra vált, fontos, hogy olyan e-mail címet adjon meg, amit rendszeresen figyel, mert mindig e-mailben jelezzük, ha küldeménye érkezett. A szolgáltatás az igénylést követő munkanaptól lép érvénybe. Az Általános Szerződési Feltételeket itt olvashatja.
Lakás-, élet- és gépjárműbiztosításokra egyaránt igénybe vehető a szolgáltatásunk.
Legegyszerűbben online ügyfélszolgálati fiókjában. Ha még nem rendelkezik fiókkal, regisztráljon most!
A felület működéséhez és az e-kapcsolat szolgáltatás beállításához segítséget nyújt az alábbi videónk:
További információért, kérjük, látogasson el az alfa.hu/ugyintezes/ekapcsolat.html oldalunkra.
A levélben szereplő linkre kattintva lépjen be online ügyfélszolgálati fiókjába és tekintse meg küldeményét.
Abban az esetben, ha e-kapcsolat küldeményéről e-mailben nem tudjuk tájékoztatni, SMS-t küldünk.
Az elektronikus értesítés sikertelenségének több oka is lehet:
Ha elfelejtette online ügyfélszolgálati fiókja jelszavát, ide kattintva kérhet új jelszót, melyet a regisztrációs e-mail címére továbbítunk.
Fontos!
Az e-mail címének ellenőrzése után feltétlenül tekintse meg biztosítása küldeményét online ügyfélszolgálati fiókjában, a bal oldali menüsorban található Személyes fiókom/Küldeményeim menüpont alatt!